Bu Blogda Ara

10 Kasım 2011 Perşembe

HIZLI VE ÖFKELİ 5


     Sinema benim için kendimi bildim bileli ayrı bir tutku olmuştur, günün yorgunluğuyla birlikte, sokağın bazen başınızı ağrıtan yoğun sesi, ve soğuğuna karşı, sımsıcak evinizin rahatlığında en sevdiğiniz çerezleri bir tabakta toplayıp, yumuşak bir yastık ve polar battaniyenin altında film keyfi daha ağır basar kimi zaman... İşte HÖ5 filminide böyle izlemeyi umuyordum ancak filim o kadar akıcı ve baştan çıkarıcı ki bir yandan kumandanızın ses açma tuşuna basarken bir yandan da (komşularda biraz sesini çıkarmasın yani bu filmde sessiz izlenmez ki) diye söyleniyorsunuz, giriş sahnesiyle başlayan aksiyon fırtınası film bitene kadar sizi yalnız bırakmıyor, battaniyeyi, yastığı kullanamayacak kadar hızlı bir film çünki...
    
     Benim yapımda vardır izlemediğim ve/veya izleyeceğim bir filmle ilgili küçücük bir spoyler veya bilgi alırsam bu benim filmden alacağım tadı azaltır, bu yüzden size filmin konusu ilgili hiç bir şey yazmayacağım, ancak genel olarak Hızlı ve Öfkeli serisi benim klasiklerimdendir, filmle ilgili şahsi fikrim serinin son filmi 5' te Hızlı ve Öfkeli serisinin insanı heyecanlandıran modifiyeli, parıl parıl parlayan, gümbür gümbür setleri aracın bagajını kaplayan, 22 inch jantların yandığı, altta neon lambaların gözleri kamaştırdığı kısacası yarışırken arabaya atlayıp asfalt'a akmak istediğiniz film, ocean's eleven' a benzemiş biraz bunun spoyler olacağını düşünmüyorum lakin filmin adı Hızlı ve Öfkeli 5 Rio Soygunu, yani kısacası konu sapmış, ee film kötümü hayır, ancak Hızlı ve Öfkeli gibi değil...

     Kısacası benim gibi DVD' ciden film kiralayıp evde film izlemek sizin zevkleriniz arasındaysa bu filmide izlemeniz gerekir, bende 5+1 Ev Sinema sistemi yok ancak tv' nin sesiyle bile fil çok güzel...

Konu: 7/10
Akıcılık: 8.5/10
Sahne: 8.5/10
GENEL: 8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder